Home / Program Naţional de Cercetare / Proiecte PNCDI III / Sistem informatic integrat pentru managementul activităților

Sistem informatic integrat pentru managementul activităților

Director proiect: Conf.dr.ing. Meda UDROIU

Autoritatea contractantă:

Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățămantului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI)

Organizații partenere in proiect:

  • ICI București – coordonator
  • Universitatea Națională de Apărare ”Carol I”
  • Universitatea Politehnica București
  • SC Safetech Innovations SRL
  • GREENSOFT SRL

Perioada de derulare:  02.04.2018  – 31.03.2021

Obiective:

  • Analiza mediului privind implementarea SIIMA (Sistem Informatic Integrat pentru Managementul Activităților);
  • Proiectarea și implementarea SIIMA

Etape:

  1. Cercetarea și analiza cadrului teoretic și practic privind proiectarea dezvoltarea și implementarea unui SSI la nivelul autorităților publice și a instituțiilor din cadrul SNAOPSN (24.12.2018)
  2. Realizarea modelului conceptual al SSI. Specificațiile arhitectura și modelul Sistemului Informatic Integrat  pentru managementul activităților, resurselor și informațiilor instituției publice (SII) . Dezvoltare Software a modelului conceptual – modelul software al SII (31.12.2019)
  3. Validarea și evaluarea operațională a modelului software și SII. Definirea versiunii finale a SII (31.12.2020)
  4. Finalizarea proiectului (31.03.2021)

 Rezultate estimate:

  • Studii privind specificatiile SIIMA
  • Versiune beta SIIMA
  • Prototip certificat SIIMA.